Para ver las publicaciones de cada asignatura, pinchar en las etiquetas que aparecen en la derecha del blog
LUNES | MARTES | MIÉRCOLES | JUEVES | VIERNES |
LENGUA(nuevo) MATES (repaso) INGLÉS(repaso) SCIENCE(nuevo) ED.FÍSICA | LENGUA(repaso) MATES(nuevo) INGLÉS(nuevo) SCIENCE(repaso) MÚSICA | LENGUA(nuevo) MATES(repaso) INGLÉS (repaso) RELIGIÓN/ VALORES | LENGUA(repaso) MATES(nuevo) INGLÉS (nuevo) SCIENCE(repaso) ED.FÍSICA | LENGUA (tareas fin de semana) MATES (tareas fin de semana) INGLÉS(repaso) SCIENCE(nuevo) RELIGIÓN/ VALORES |
miércoles, 29 de abril de 2020
SCIENTIFIC ANALYSIS
Well, super heroes, now look at these objects for daily use. They are also inventions to make life more comfortable.
Your task for today will be to analyze the characterisitics of each one (=all) of them and to compare among each others, e.g. see pgs. 56 to 59 of the Natural book: is it the same matter (=material) in the light bulb as in the trainers?? Why do you think is it so?
Now, take a look on the list above and do the list of light/heavy material, transparent/opaque, flexible/rigid, etc...and explain why you think it is necessary to make some objects with those characteristics !
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.